Site icon Ayyıldız Teknoloji

Sık Sorulan Sorular

Bilgilendirmeler

Canlı Desek Ekibi Ne Zamanlar Çalışıyor?

Canlı destek ekibimiz hafta içi saat 9:00 ile akşam  22:00 arasında siz müşterilerimize hizmet vermekteler

Canlı Desek Ekibi Çalışma Saatleri Dışında Nasıl Görüşe Bilirim?

Canlı destek ekibinin olmadığı durumlarda bizlere mail yoluyla yada ticke atarak ulaşabilirsiniz.

Yanlış Gelen Sipariş Olması Durumunda Ney Yapmalıyım?

Müşteri temsilcilerimizle görüşüp yanlışlığı düzelttirebilirsiniz.

Neden siparişimi direkt iptal edemiyorum?

Mağaza, siparişinizi onayladıktan sonra kargoya hazırlar. Siparişinizi iptal etmek istediğinizde mağaza siparişi çoktan karyolanmış olabilir. Detaylı bilgi için müşteri temsilcimizle görüşün.

Sık Sorulan Sorular

Sipariş nasıl verilir?

Sipariş verebilmeniz için sistemimize kayıt olmanız gerek kayıt olmuşsanız beğendiğiniz ürünü sepete ekledikten sonra sepetten ödemesini yapıp ürününüzü sahip çıkmış oluyorsunuz.

Siparişimi Nasıl Takip Ederim?

Hesabınızdan siparişlerinize geldiğinizde siparişinizi takip edebilirsiniz.

Hangi Nakliye Yöntemleri Mevcuttur?

Kargolar ve bazı şehirler için kurye mevcuttur

Paketimi almam ne kadar sürer?

Paketinizin çıkış süresi alacağınız ürünün sayfasında yazmaktadır. Size geliş süreside karonun verildikten sonra görünecektir isterseniz karo takip numarasıyla da takip edebilirsiniz.

Herhangi bir sorunuz varsa nasıl iletişime geçebilirim?

Her hani bir sorun anında canlı destekten yada mail yoluyla yada bizlere tickt açarak iletişime geçebilirsiniz yada numaramızı arayabilirsiniz.

Sipariş vermek için bir hesaba ihtiyacınız var mı?

Sipariş vermek için sistemimize kayıtlı bir kullanıcı olmanız gerek

Exit mobile version